Blik vooruit

Deze week stond in het teken van vooruit kijken. Wat gaan we dit jaar oppakken. 

Met de studie is dat wel duidelijk, gewoon zorgen dat ik dit ga afronden. De afstudeeropdracht begint steeds meer vorm te krijgen. Afspraken met andere bedrijven, om daar te kijken en te zien hoe daar de prestatie op veiligheidsgebied is, zijn gemaakt. 

Voor m’n werk liggen er mooie nieuwe uitdagingen. Geven van trainingen en workshops op veiligheidsgebied en het uitvoeren van kleinschalige verbeterprojecten. Meer betrokken zijn bij de leiderschapsteams van de Land en Groningen Assets. Een training volgen voor het uitvoeren van een audit in een technische omgeving. En natuurlijk de NAM ondersteunen in het behalen van een goede veiligheidsprestatie. Volgende week ga ik dit vastleggen in mijn GPA, een soort routeplanning voor de activiteiten en trainingen dit jaar.

Met de sport ga ik gewoon verder met hardlopen en fietsen.
De laatste weken ben ik lekker bezig. Ik maak m’n kilometers met hardlopen, ook als ik in het Westen ben. De racefiets staat op de tacx, zodat ik me ook daar regelmatig in het zweet kan werken. Goed als intervaltraining. Voor de rompstabiliteit af en toe buikspier- en opdrukoefeningen.
Ik heb mezelf als vrijwilliger opgegeven voor het begeleiden van de Marsdijk run, een hardloopronde in onze woonwijk. We gaan er een mooie loop van maken zaterdag 28 mei.
Ik ben op zoek naar een nieuwe mountainbike. Ik weet wat ik wil, nu nog kijken of dit voor een redelijke prijs te vinden is. Verder wil ik na het afronden van de studie nagaan of ik in Assen Aikido kan gaan doen. 

Dit jaar gaat een deel van de tuin veranderen in een moestuin. Zodat ik voor mijn kookpassie kan putten uit mijn eigen tuin. Lijkt me heerlijk. Er moet nog wel wat werk (spitten en klaarmaken van de tuin) en denkwerk (welke groente wel en niet) worden verricht.  

Voor de Raad van Toezicht van de theatergroep NiznO gaan we op zoek naar een nieuwe voorzitter. De huidige voorzitter heeft de zaak goed in de steigers gezet, maar ziet nu voor zichzelf andere uitdagingen. Ik ga mijn netwerk polsen of er een enthousiast persoon is met een flink netwerk in de culturele sector van de noordelijke provincies, die wil bijdragen aan de verdere professionalisering van NiznO.

En dan thuis niet te vergeten. Gaat Luc al op kamers na de zomervakantie? We gaan het zien. Voorlopig maar veel van elkaar genieten nu we nog compleet zijn.



En nu -> blik op oneindig en gaan? Ik heb er zin an!!


O ja, nog even dit. Zondag naar een optreden van Spinvis in de Amer!

Reacties