Klaar dit jaar?



Het wordt dit jaar waarschijnlijk gewoon een witte kerst. Niks dromen dus, gewoon genieten. Als ik nu naar buiten kijk zit alles onder een mooie witte laag. Morgen gaan we naar het Westen, op bezoek bij mijn jarige vader en mijn schoonvader die een nieuwe knie heeft gekregen.

Vandaar gaan we dan naar Zeeland, om lekker een weekje in Renesse het jaar te evalueren en te relaxen.
 


Het was een beetje een vreemde week, door de weersomstandigheden niet meer naar het westen geweest. Ik kon dus helaas niet bij de bespreking over de reiniging van de tank in Berkel zijn. Ze hebben een goed plan in elkaar gedraaid, mede dankzij de goede voorbereidende gesprekken. 

De workshop over LEAN was energiegevend. Op basis van deze workshop kunnen we nu kleine verbeterprojecten opstarten, waarbij het de bedoeling is om overbodige zaken uit processen weg te halen. Ik zie veel mogelijkheden. We hebben inmiddels de eerste projectomschrijving gemaakt. Op naar het eerste succes!

Het afdelingsfeest was heel gezellig. Na een film over Schoonebeek zijn we met z’n allen naar de Amer gegaan. Hier hadden we een buffet en was er een optreden van een partyband.  Het was leuk om met collega’s en partners te swingen en gezellig wat te drinken en keuvelen over allerhande zaken.
Wel een maf idee dat het alweer de laatste werkweek was van het jaar. Het vliegt echt voorbij. Heeft ook te maken met de studie, waarmee ik druk bezig ben geweest. Het is goed om volgende week bij te komen van alle inspanningen. Ik neem nog wel de laptop mee om elke dag een uurtje te kunnen schrijven aan de afstudeeropdracht. Die moet immers eind maart klaar zijn. Alles wat ik nu alvast op papier heb, is mooi meegenomen.

Verder wordt het natuurlijk gewoon lekker uitwaaien langs het strand en leuke plaatsen bezoeken. Ik heb er erg veel zin in. We zijn ook maar een uurtje verwijderd van Antwerpen, dus misschien dat we daar ook nog heen kunnen. Lekker eten bij Hoffy’s??

De kerstkaarten gaan dit weekend op de post. Ik ben erg benieuwd wat de reacties zijn. De digitale vrienden moeten nog even wachten, maar dan krijgen ze ook wat…

Deze week ook in de ban van mijn spotify premium account. Via dit programma kan je een ongekende hoeveelheid muziek beluisteren in een prima kwaliteit. Heerlijk om allerlei muziek van vroeger weer eens terug te luisteren. Hoort denk ik ook bij deze tijd, terugkijken en zwijmelen.

Veel plezier en prettige kerstdagen. Tot het volgende Blog.

Reacties