Goeie reis en kijk goed uit

Vorige week Spinvis in de Amer. We zijn daar met het gezin naar toe geweest. Helemaal leuk omdat ook Spinvis-Erik zijn vader en moeder bij het concert aanwezig waren. Wat een gaaf concert. De nummers van Spinvis kregen een andere lading door de verhaaltjes die Erik erbij vertelde. Vooral het nummer Astronaut, geschreven voor zijn toen vierjarig zoontje, kreeg een extra emotionele laag doordat zijn zoon vorige week op zichzelf was gaan wonen.
“Goeie reis, hou je haaks en kijk goed uit”.


De drummer van de Spinvis-band was ook geweldig. Niet alleen muzikaal maar ook een visueel spektakel.

Beter dan met zo’n concert kun je de week niet beginnen. Dit heeft ook zijn weerslag op het werk, weer een aantal leuke dingen gedaan. Naast het afronden van mijn GPA (zie ook vorige Schieschrijf) een korte projectworkshop gedaan.  Verder de terugkoppeling van mijn prestatie van vorig jaar gekregen, die was goed. Reflecteert dat ik het heel erg naar mijn zin heb in de HSE afdeling. 

De bijeenkomst van mijn afstudeergroepje kon helaas niet doorgaan. Gaf mij wat ruimte om een incidentonderzoek uit te voeren en te rapporteren.   Toch altijd geweldig om te zien wat voor zaken je boven tafel kunt halen, als je wat dieper naar de achterliggende oorzaken van een incident graaft. Bijna zoals het oplossen van een puzzel. 

Na het werk in Schiedam met collega’s nog een hapje gegeten in Proefwerk. Een leuke tent waar je lekker kunt eten.  Daarna terug naar Assen, je bent wat later thuis, maar je staat dan niet meer in de file.

Zaterdag weer naar het Westen geweest voor de verjaardag van mijn schoonvader. Die liep weer als een kieviet met zijn nieuwe knie.
Luc is die dag op auditie geweest bij de toneelschool in Arnhem. ’s Middags kregen we de terugkoppeling dat hij door is naar de volgende ronde. Kanjer!!

Reacties