Hard werken zo'n afstudeerscriptie

Dit keer maar een korte blog en ook nog op een ander moment. 

De tijd dringt namelijk voor het afronden van mijn HVK-afstudeerscriptie. Dit weekend hard zitten werken om zoveel mogelijk informatie, die in mijn hoofd rondzwierf, op papier te krijgen.  Het voelt nu ook letterlijk leeg in mijn hoofd. Het begint erop te lijken, maar ik ben er nog niet. 

Vorige week was leuk om de wedstrijd FC Groningen –Willem II bij te wonen in de Euroborg. Het was een waar feest met wave en al. Wel jammer dat scheidsrechter Blom een stempel op de wedstrijd drukte met 3 rode kaarten. 7-1, een doelpuntrijk festijn. Jammer dat ze dit weekend de kans op plek drie hebben laten liggen door gelijk te spelen tegen de Graafschap.


Voor mijn afstuderen gepraat met Gaz de France en op bezoek geweest bij Shell Pernis. Weer een veel ideeën opgedaan die ik kan gebruiken in mijn scriptie.
Het was erg leuk om weer eens op de site van Shell Pernis te zijn. Het was anders maar op een of andere manier ook erg vertrouwd. Was ook leuk om te zien dat er op de veiligheidsafdeling veel  mensen werkten die ik nog ken van mijn eigen Pernisse tijd. 

Ook nog een aantal medestudenten gesproken. Allemaal aan het worstelen met de afstudeerscriptie. Er zijn er al een aantal die het afstuderen hebben doorgeschoven naar september. Ook de twee maten van mijn scriptie groepje gaan voor september. Ik ga er nog steeds voor om hem in maart in te leveren.
Na de inspanning die ik van het weekend heb gedaan moet dit gaan lukken.

Nu weer snel aan het schrijven (maar dan van de scriptie).

Reacties